Nieuws

Vraaggesprek met een terrorist aan de harddrugs in Yabroud (VIDEO)



.

MEDIAWERKGROEP SYRIE – 27 maart 2014 – Syrian News had een vraaggesprek met een terrorist in Yabroud, op het platteland van Damascus, die aan de harddrugs zat. Yabroud is momenteel onder controle van de Syrische overheid en de terroristen werden er verslagen. Dit is het relaas van het vraaggesprek met de terrorist:

.

– Dit is één van de terroristen die zich heeft gevormd tot een monster in menselijke gedaante.

– Mijn naam is Adnan Ahmad Bero.

– Waar kom je vandaan?

– Ik kom uit Arsal in Libanon en ben gestuurd door commandant Artin.

– Wat voor werk doet commandant Artin?

– Hij is van het al-Nusra front (al-Qaida). Ik ben blij dat ik ben gekomen voor de jihad met meneer Rami.

– Waarom?

– Om tegen het Syrische nationale leger (SNL) te vechten.

– Waar is jouw groep?

– Boven.

– Welnu… je bent nu aan het spreken op de Syrische tv en wij zijn het SNL. Je bent nu te midden van de troepen van het SNL.

– Nee, ik ben niet te midden van het SNL.

– Waar ben je dan?

– Ik ben met het al-Nusra front.

– Wij zijn van het SNL.

– Dood me als jullie van het SNL zijn. Jullie zijn van het al-Nusra front en ik ben gekomen om te vechten met jullie en meneer Rami. 

– Wat voor werk doet meneer Rami?

– Hij is aan het front van al-Nusra.

– Ken je Rami goed?

– Nee, ik ken zijn vader en hij stuurde mij naar hem.

– Wat doe je als je een Syrische soldaat te pakken krijgt?

– Ik snij zijn slagaders door aan zijn nek en ruk zijn hart eruit om zijn bloed te drinken. 

.

Malik Imran.

Reacties

Een gedachte over “Vraaggesprek met een terrorist aan de harddrugs in Yabroud (VIDEO)

  1. Het artikel gaat eigenlijk niet in op harddrugs zoals de titel aangaf. Maar hoe zit het werkelijk met het gebruik van drugs op het oorlogsfront?

    Geplaatst door José van Dijk | 27 maart 2014, 11:21

Geef een reactie

Facebook

Twitter

Archief

