Nieuws

Reeds vier Nederlanders bliezen zichzelf op voor de jihad


a001

Na hersenspoeling komt dit.

Artikel door onze correspondent Chessy

MEDIAWERKGROEP SYRIE – 25 mei 2014 – Begin januari 2014 had ik informatie tot mijn beschikking aangaande een eventuele reeks van gepleegde aanslagen in Irak en Syrië door Nederlandse staatsburgers. Toen der tijd had ik vier namen tot mijn beschikking van Nederlandse staatsburgers die mogelijk verantwoordelijk waren voor de aanslagen.

Echter had ik besloten deze kennis slechts met een select groepje vertrouwelingen te delen en deze niet openbaar te maken. Rekeninghoudend met een aantal belangen van derden, alsmede dat ik meer zekerheid nodig had om vast te stellen dat de informatie correct was. Op dit moment kan ik met zekerheid vaststellen de er zeker vier Nederlandse staatsburgers zijn omgekomen in de globale jihad door middel van zelfmoordaanslagen. Onder de aanslagplegers zou volgens insiders ook de bekende Turkse ronselaar Murat Ö., alias Abu Jarah Ibrahiem zijn. (Lees: Murat Ö alias Ibrahiem de Turk is dood)

Meer details over de aanslagen wil ik op dit moment, rekeninghoudend met belangen van derden, niet vrijgeven. Mocht er op een later moment besloten worden deze toch vrij te geven, dan zal er een gedetailleerde reportage verschijnen op onze blog.

Verder wil ik aan de hand van een aantal ontwikkelingen en geluiden aangeven dat er binnen zeer korte termijn weer een aantal Nederlanders zelfmoordaanslagen gaan plegen in Irak en Syrië. Het is zeer zorgwekkend te concluderen dat het plegen van zelfmoordaanslagen heel erg leeft onder de westerse strijders van de ‘Islamitische Staat van Irak en Sham’ (ISIS) en het al-Nusra front. Nog zorgwekkender vind ik het te concluderen dat ISIS- en Nusraleden in Nederland en België zeer georganiseerd zijn.

.

a002

De Britse terrorist Anjem Choudery met zijn pupillen.

.

a003

De Belgische amir (‘prins’) van de ‘Islamitische Staat van Irak en Sham’ (ISIS), Abu Imran.

.

a004

De Belgische amir Abu Imran met zijn pupillen, waarvan sommigen nu in Syrië actief zijn.

.

a005

Een bloedbad aangericht door een zelfmoordterrorist.

.

a006

Een zware aanslag in Fallujah in Irak.

.

Chessy.

Reacties

Een gedachte over “Reeds vier Nederlanders bliezen zichzelf op voor de jihad

  1. Dit is op poldergriet herblogd.

    Geplaatst door poldergriet | 25 mei 2014, 08:25

Geef een reactie

Facebook

Twitter

Archief

