Nieuws

Van Bommel aan de telefoon


Harry van Bommel.

MEDIAWERKGROEP SYRIE – 31 maart 2012 – Soms voel ik me vol goede moed en denk ik dat het de goede kant op gaat. Eindelijk beginnen de mensen de waarheid te zien met betrekking tot Syrië en dan weet de westerse media weer de waarheid volledig om te draaien. Waarom denken sommige mensen die nog nooit in Syrië zijn geweest en tot voor kort niet eens wisten waar Syrië lag alles beter te weten dan mensen die in Syrië wonen of geboren zijn?  Erg frustrerend vind ik dat.

Twee weken geleden heb ik een email gestuurd naar meneer van Bommel van de SP met de vraag hoe die partij er over dacht en dat ik het niet eerlijk vind dat als je voor de president bent, wordt behandeld als een crimineel en dat wij niet gehoord worden en monddood gemaakt worden (eigen ervaring). Vervolgens heb ik een paar dagen gewacht op een reactie en nog een mail gestuurd. Ik had nog maar vijf seconden op verzenden gedrukt en toen ging mijn telefoon. Het was meneer van Bommel. Ik heb mijn verhaal kunnen doen en hij was het grotendeels met mij eens en heeft beloofd het in de gaten te houden. Alleen al dat er naar je geluisterd wordt is zo belangrijk en ik wil meneer van Bommel hier ook hartelijk voor bedanken.

Vandaag hebben we gebarbecued en dan denk ik aan Syrië en word boos op de media en de landen die Syrië zo kapot maken. Die er voor zorgen dat wij nu niet gezellig bij de familie kunnen zijn en dat we mijn schoonvader niet kunnen uitnodigen, omdat hier geen vliegtuigen mogen landen uit Syrië en de Nederlandse ambassade niet open is.

Ik ben een Nederlandse vrouw, getrouwd met een Syrische man, maar ik hou van Syrië en dat maakt dat ik weer vol goede moed verder ga met het vertellen van de waarheid over Syrië!

Marian.

Reacties

2 gedachtes over “Van Bommel aan de telefoon

  1. Je hebt gelijk we worden van alle kanten gemanupileerd, je kunt niet meer geloven wat je hoort of ziet.
    Er worden veel landen kapot gemaakt in het midden oosten door eenzijdige berichten, en straks komt erin syrie of in egypte een partij aan de macht die de scharia wetgeving gaat invoeren en dan doen ze allemaal net alsof hun neus bloed.
    Mensen in die landen kunnen nog niet omgaan met democratie want dat kennen ze niet, en er zijn fundementalisten
    die hier handig gebruik van maken om aan de macht te komen.
    Jammer dat het westen dit steunt , ze weten beter maar laten het gebeuren .

    Geplaatst door Henk | 31 maart 2012, 17:40
  2. Het westen steunt dit omdat ze het al eerder gepland hebben. Het is allemaal een tactiek om zo de extremisten eerst te laten zegevieren… het westen stookt ze als het ware op en als ze dan weer wat willen uitsteken kunnen ze gemakkelijk de schuld geven aan die extremisten zoals ze met bin laden deden met 9/11. Het moet eerst wat opgejut worden en dan een steek in de rug zoals zovele keren al bewezen is in de geschiedenis.

    Geplaatst door purplegreen | 28 mei 2012, 23:02

Plaats een reactie

Archief